آموزش تولید محتوا

ساخت وبلاگ


این مقاله که بوسیله دسته ساخت و ساز محتوای تهیه گردیده‌است ، نقش آموزش تولید محتوا بهینه سازی تصاویر در سئو گزینه تحقیق قرار دریافت شد‌ه‌میباشد .


مقدمه

به گفته گوگل ، بهینه سازی تصاویر برای seo و تجارب کلی کاربر در وب سایت بسیار اصلی است.  مراقبت بازدیدکنندگان در جهانی که میانگین توجه آنلاین تنها هشت ثانیه تخمین زده شده ، بسیار مهم است. این مورد شاید از دید شما مداقه چندانی در سئو نداشته باشد ، اما شما تعجب خواهید کرد که چقدر بهینه سازی تصویر می تواند برای بهینه سازی اثر گذار باشد. به خصوص هنگامی که نزدیک به ۹۰ درصد از مسئله را به تصویر انتقال می دهید.

باورتون نمیشه؟

در اینجا یک آزمایش فکری برای شما وجود دارد: عملکرد کنید آخرین سایتی را که بازدید کرده اید به یاد بیاورید. چه چیزهایی به ذهن شما خطور می کند؟ توضیحات و خصوصیات مال یا ظاهر و حس وب سایت؟

بهتر ، این واقعه به هیچ وجه تصادفی نیست بلکه هدفمند هست. و پشت همه این تصاویر اشکار ، رنگارنگ و با وضوح بالا ، بهینه سازی   seo –  نقشی محوری در هدایت کاربران ،به سایت دارد.

اصلی هست بدانید چرا و چگونه سئو تصاویر نه فقط سئو ، بلکه تندرست کلی سایت را ذیل تأثیر قرار میدهد. البته تصاویر بزرگ و بی قاعده ای که سوای یاری CDN ( شبکه تحویل محتوا) ارائه میگردد ، میتواند تجربیات کاربری و فرصت حضور در سایت را کاهش و در نهایت مرتبه بندی وبسایت در SERPS را به شدت مختل کند.

نکته : با Google Pagespeed Insights ، می‌توانید مشاهده کنید که چه فرصت هایی برای بهبود سرعت وبسایت شما وجود دارااست ، زیرا بهینه سازی تصویر یک کدام از بزرگترین عنصرها می باشد.

با آحاد این اوصاف ، ما به طور خلاصه خواهیم توانست بهترین طریق ها را برای بهینه سازی تصویر ، در وب سایت شرح دهیم تا به شما کمک کند ، که هرگونه معضل پیش بینی نشده را به دلیل عدم توان خزنده ها در فهرست بندی مناسب محتوای تارنما قرار دهید و و UX ضعیف را برای بازدیدکنندگان کاهش دهید.

اینک می قدرت اعلام کرد که همه ما تا حدودی با فرمت های  مهم تصویر در سراسر وب آشنا هستیم. ما درباره تصاویر استاندارد GIF ، PNG و JPEG که در سایتهای گوناگون وجود دارد صحبت میکنیم .  بدین نکته توجه فرمایید که تعیین یک فرمت باید به وسیله کوشش مورد نظر تصویر تعیین شود.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 94 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 18:03


بعد از نظرسنجی و تحقیق نظرها مشتریان این قابلیت را دارید که آنان‌را به تیم‌های آموزش تولید محتوا متعدد مجموعه‌بندی فرمایید. آنگاه موردنیاز میباشد تمرکز خویش را روی یک یا این که دو تیم مشخص و معلوم از آن ها بگذارید. اعتنا داشته باشید که هر نقشه مهاجرت مشتری می تواند تجارب یک مجموعه از مشتریان را در لحاظ بگیرد، در‌صورتی‌که بخواهید تعداد متعددی پرسونا را فقط با یک نقشه هجرت پوشش دهید، نباید انتظار متعددی چهت نیل به اهدافتان داشته باشید.

درصورتی که برای توشه اولیه در اکنون تهیه و تنظیم نقشه مسافرت می‌باشید، عالی میباشد سراغ پرسونایی بروید که بیشترین استقبال را از تولیدات شما داشته میباشد. مسیری که آنان‌را به حصول‌وکار شما رسانده و طریق تعامل آنها با برندتان را نظارت نمائید و بر طبق آن به تدوین نقشه هجرت مشتری بپردازید. ولی نباید وسواس متعددی در تدوین این نقشه به خرج دهید، چون در هر وقتی میتوانید با یاری داده ها تازه، نقشه مسافرت خویش را اصلاح و به روزرسانی فرمایید.

نقاط تماس را لیست نمایید

نقاط تماس جای ‌هایی می‌باشند که یوزرها میتوانند با وب سایت شما تعامل برقرار نمایند. با امداد ابزارهای جان دار می توانید نقاط تماسی که یوزرها فعلی تارنما را مشغول می‌نمایند، پیدا نمایید. ضمن این می بایست نقاط تماس احتمالی را که فکر‌میکنید در شکل وجود، سبب ساز تعامل با یوزرها میگردند، پیدا نمایید.

دقت داشته باشید که‌این بخش یکی‌از مهمترین روند تدوین نقشه هجرت مشتری میباشد، چون داده ها گران‌بهایی از کردار یوزرها و روش تعامل آنان با وبسایت شما در مشت میگذارد. از جمله در صورتی‌که یوزرها وبسایت از نقاط تماسی کمتر از آنچه انتظار می‌رود، استعمال نمایند، ممکن میباشد به‌این معنی باشد که وبسایت شما به خیر و خوبی آن‌ها‌را سرگرم نمی‌نماید. یا این که در حالتی که یوزرها از نقاط تماسی بیشتر از حد انتظار استعمال می‌نمایند، احتمالا به‌این مضمون‌ میباشد که تارنما شما زیاد بغرنج میباشد.

پاسخ این سوال ها هرچه باشد، به شما امداد می‌نماید نقشه مسافرت مشتریان را با داده ها ظریف بر طبق کردار خویش مشتریان تدوین فرمائید. این فرایند را خلال وب سایت برای دیگر شبکه‌های ورودی هم ایفا دهید. صفحه های کانال اجتماعی، نشانی اینترنتی مارکتینگ و تبلیغات مثلا شبکه‌هایی می باشند که می توانید ذیل‌لحاظ داشته باشید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 84 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 14:35


بعد از فهمیدن اینکه رقبای شما چه افرادی میباشند بایستی لغات کلیدی گزینه آموزش تولید محتوا به کار گیری ی آن‌ها‌را تحقیق نمائید. بخش اعظمی از اشخاص سوای اینکه حقیقتاً به کلمه ها کلیدی بیندیشند، ساخت و ساز محتوای خویش را استارت می نمایند، البته این شغل نادرست میباشد. غیر وابسته از جستجوی ارگانیک، کلمه ها کلیدی در جايگاه بندی شما در صفحه های کاوش نیز تأثیر میگذارند، براین اساس هرچه از آن‌ها عالی به کار گیری فرمائید، مرتبه شما فراتر خواهد بود.

در صورتی میخواهید مشاهده کنید که رقبا از کدام کلمه ها کلیدی و لغات کلیدی مرتبط به کارگیری می نمایند، یک سری ابزار آنلاین وجود داراست که میتوانند به شما امداد نمایند.

Ubbersuggest یکی آن هاست و به شما قابلیت میدهد لغت ها کلیدی حریف خویش را در جستجوی ارگانیک و همینطور در Google Ads ملاحظه کنید. این به شما کلید کلمه و واژه های رفیعتر، کلیک های ماهانه PPC و لغت ها کلیدی رقابتی را آرم می‌دهد.

همینطور یک کدام از ابزار نظارت خوی رقبا  Ahrefs میباشد، ابزاری بسیار توانمند با خصوصیت های بی شمار، پیاده سازی گردیده برای تجزیه و آنالیز seo و رقابت در قضیه پژوهش ها میباشد. این ابزار به شما قابلیت میدهد تا حد ممکن سئو حریف خویش را ببینید. آن‌ها بک لینک و پیوند، کلمه ها کلیدی گزینه به کارگیری، صفحه های دارنده شایسته ترین سکو بندی، محتوای بلندتر، لغت ها کلیدی ارگانیک و اکثری دیگر را به شما علامت میدهند.

برای ساخت‌و‌ساز لغات کلیدی مقصود، می بایست خویش را مکان مشتریان خویش قرار دهید. ساخت شخصیت مشتری شیوه خیر و خوبی برای اجرا این شغل میباشد. این دستور به شما یاری می نماید تا موضوعات آیتم عشق مشتریان خویش را شناسایی و استعمال نمایید. شما میتوانید این کلمه ها کلیدی را به آسانی در ابزاری مانند  Google Keyword Planner کاوش نمائید. این ابزار به شما جزئیاتی مانند وسعت کاوش برای هر واژه و کلمه کلیدی و واحد سنجش رقابت کلمه و واژه کلیدی را میدهد. از آنجا میتوانید تصمیم بگیرید که کدام لغات کلیدی شایسته ترین ROI را ارائه می‌دهند.

 

درباره‌ی داده های دامنه و بک پیوند آن‌ها داده ها استحصال نمایید.
کلمه ها کلیدی فقط عنصر اصلی بهینه سازی نیستند. مورد ها بخش اعظمی وجود داراست که بر شیوه مرتبه بندی شما و رقبای شما در صفحه ها کاوش تأثیر میگذارد. ما در مورد ها گذشته به آن‌ها اشاره کردیم، ولی بیایید آن را با تمرکز بیشتری تحقیق کنیم.

معمولاً یک مرجع دامنه وجود دارااست، که تحلیل می نماید یک تارنما چقدر برای حیطه تخصصی خویش موءثر و با اعتبار میباشد. عنصر شبیه دیگر سن دامنه میباشد، چون دامنه های سابق دارنده امتیازات و توان بیشتر میباشند. پیوند دهی یکی‌از مهم‌ترین بخش های seo میباشد و مشمول داشتن پیوندهایی میباشد که به سایت شما در سایت های دیگر اشاره دارا‌هستند. این ارتباطات به موتور کاوش میگویند که تارنما شما کیفیت خوب میباشد و قیمت پیوند دادن را دارااست، و این قضیه به شما امتیاز و درجه ی بالاتری را می‌دهد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 183 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 16:29


بخش اعظمی از وب سایت‌های اهل ایران دقت چندانی به برگه درباره ما نشانه نمی‌دهند. آموزش تولید محتوا هنگامی به کاغذ درباره ما این تارنما‌ها راز بزنید، معمولا یا این که محتوایی ندارند یا این که چنانچه هم داشته باشند محتوای آن به یک‌سری خط معرفی کمپانی و ارائه طرق ارتباطی خلاصه می‌گردد. اکثری از وب سایت‌ها شیت درباره مارا با شیت تماس با ما خطا می گیرند.

ولی در‌صورتی‌که به وب سایت‌های دارای اعتبار فرنگی و حتی اهل ایران رمز بزنید، ورقه درباره ما در‌این تارنما‌ها از التفات ویژه‌ای شامل است. این وبسایت‌ها خیر‌ صرفا روی برندسازی خویش در کاغذ درباره ما شغل می‌نمایند بلکه به طریق تایپ کردن برگه درباره ما هم دقت ویژه دارا‌هستند. در‌این نوشته‌ی علمی از جت بهینه سازی قصد داریم به شیوه ایجاد کرد برگه درباره ما بپردازیم. در‌صورتی‌که شما هم می پرسید به چه شکل درباره ما بنویسیم، این نوشته‌ی علمی به شما جواب جامعی می دهد.

نکات اساسی در صفحه آرایی درباره ما
اینجا تنها کلام از تایپ کردن یک متن آموزشی، پست وبلاگ یا این که هر محتوای بی آلایش دیگری وجود ندارد. برگه درباره ما قرار میباشد تجارت شما‌را به کلیه نماد دهد و مارک شمارا به مخاطبان معرفی نماید. پس مایحتاج میباشد جزئییات ویژه‌ای را برای آن رعایت فرمائید. لیست تحت جزئیاتی میباشد که برای تایپ کردن درست کاغذ درباره ما بایستی رعایت نمائید. به‌دنبال نوشته‌ی علمی این مفاد را کاملا نظارت خوا‌هیم کرد.

منحصربه‌فردبودن شیت درباره ما
ذکر بها‌های کمپانی
به کار گیری از ادبیات مطلوب
تولید متکی بودن در کاربر
داشتن شرایط ماجرا‌نویسی
تایپ کردن مزیت‌های شغل خویش
معین‌کردن کاربر متاع و سرویس ها
ذکر ریزه کاری مرتبط با تجارت
استعمال از ویدئو در معرفی
عدم به کارگیری از تبلیغات
به کار گیری از تصاویر کمپانی و نیروهای کاری
معرفی مشتریان متمایز و اساسی
مداقه بهینه سازی شیت درباره ما
اگر ‌که بر روی برندینگ بیزنس خویش در‌این کاغذ به نیکی عمل نمایید، میتوانید به توسعه و گسترش دانایی از مارک خویش امداد متعددی نمایید. این قضیه به صورت غیرمستقیم بر بهینه سازی وب سایت شما اثر مثبت خواهد داشت. چرا‌که با پیشرفت مارک شما در فضای اینترنت، گوگل هم با آن دقت بیشتری آرم می دهد.

 

رسیدگی بدون نقص خصوصیت‌های شیت درباره ما
به دنبال خصوصیت های اساسی برای تایپ کردن درباره مارا به صورت کامل رسیدگی می کنیم:

مخصوص بودن ورقه درباره ما

پیش از هر چیز اعتنا داشته باشید کاغذ درباره ما با برگه تماس با ما تفاوت داراست. هرچند در بخش اعظمی از وبسایت‌ها این دو کاغذ محتوای تکراری دارا‌هستند ولی شما درین دام نیفتید. شیت درباره ما مجال قابل قبولی به شما میدهد که مارک خویش را به مخاطبان بشناسانید. پس مطلقا کاغذ‌ای منحصربفرد برای آن در لحاظ بگیرید.

ذکر قیمت‌های کمپانی

امروزه مشتریان متعددی درپی بها‌های انسانی می‌باشند. در واقع آنان نیاز دارا هستند که به بها‌های انسانی که برای خویش تمجید کرده‌اند، دقت آرم دهند. هر حصول‌وکاری بایستی تنی چند از بها‌هایی که به آنها پایبند میباشد را در کاغذ درباره ما ارائه نماید. به عنوان مثال فرض فرمایید یک کمپانی خالق چراغ، 10 سبک گونه های چراغ را عرضه می‌نماید. شاید کلیه رقبای این موسسه هم شبیه این سبک‌ها را داشته باشند، ولی چیزی که‌این استخراج‌وکار را از دیگرافراد متمایز می‌نماید، قیمت‌های آن میباشد. از جمله ساخت چراغ با موادی که آلودگی زیست محیطی ندارند یا این که ساخت و ساز چراغ‌هایی با مصرف انرژی زیر می تواند از قیمت‌های این مجموعه باشد.

به کارگیری از ادبیات مطلوب

از قدیم گفته‌اند با هرکس بایستی به گویش خودش کلام خاطرنشان کرد. این قضیه در برندسازی تجارت التفات ویژه‌ای دارااست. ادبیاتی که در کاغذ درباره ما تارنما به فعالیت میگیرید نشانه‌دهنده شخصیت مارک شما میباشد. این ادبیات بایستی متناسب با پرسونای مشتریان شما گزینش خواهد شد. در شرایطی که شما استحصال‌وکاری میباشید که با مشتریانی قانونی سروکار دارید، به کارگیری از ادبیاتی عامیانه یا این که دوستانه جذاب نخواهد بود.

تولید پشت گرمی در کاربر

گفتیم مداقه برگه درباره ما این میباشد که بخش اعظمی از مخاطبین نو وارد برای آشنایی خوب وبسایت و استخراج‌ و عمل آغاز به‌این ورقه راز میزنند. پس اینجا شایسته ترین مجال و شاید فقط مجال شما برای استخراج پشت گرمی آن ها میباشد. به فعالیت بردن نمادهای اعتبار استحصال ‌و شغل و نشانه‌های استاندارد و هر گواهینامه دیگری که نشانه‌دهنده اعتبار شما و ادله ساخت و ساز متکی بودن در کاربر میباشد، در‌این بخش به شما امداد می‌نماید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 222 تاريخ : پنجشنبه 26 خرداد 1401 ساعت: 14:55


برخی از مشتریان کمپانی طراحی وب اساس که خودشان بهینه سازی وبسایت آموزش تولید محتوا را به عهده گرفته اند را سوالاتی درباره واژه کلیدی مطرح کرده اند که به لحاظ میرسد پرسش بخش اعظمی از اشخاص دیگر باشد به همین عامل تصمیم گرفتیم آن را به طور یک نوشته‌ی‌علمی ارائه دهیم.

آیا بایستی کلمه و واژه کلیدی را عینا در متن در اختیار بگذاریم ؟ و آیا کلمه ها آن در متن وجود داشته باشد کافیست؟

در فناوری Natural Language Processing که مخفف آن NLP میباشد که در آن شیوه های لهجه طبیعی آدم را بازرسی می نماید. یکی‌از اختلال ترین سوژه های کامپیوتری  و فناوری های امروزی و هوشمند شعور گویش گفتاری بشر میباشد. و هدفشان از این فناوری این میباشد که یک ماشین هوشمند مانند یک بشر گویش گفتاری را فهم و شعور نماید و همچون آدم حرف نماید و جواب دهد.

 

ابر شرکت گوگل تک تک کارایی خودش را میکند که به یوزرها خویش سیستم هوشمندی ارائه دهد که به راحتی گفتار استفاده کننده را ادراک نماید و داده ها مود نیاز او‌را ارائه دهد. این ایده یک بحران بلندمرتبه برای گوگل میباشد به دلیل آنکه در NLP یک‌سری ایتم وجود دارااست که لغت ها یک واژه و کلمه ای، دو کلمه و واژه ای و... را تشخیص می‌دهد. حالا بایستی در حیث بگیریم آیا متن منتشر گردیده در وب درست میباشد و مضمون‌ صحیحی دارااست؟ آیا لغت ها مصرف شده در آن درست میباشد و به صدق بکار برده گردیده اند؟ آیا این متون به قصد گمراه کردن روبات خزنده تولید گردیده اند؟ و ....

روبات خزنده مورد ها را اندازه گیری میکند و چگالی وبسایت شما‌را به حساب آوردن می نماید و بر طبق آن وبسایت شما‌را در یکی‌از مجموعه بندی ایش قرار می‌دهد. همینطور این روبات می‌داند این متن را قرار میباشد یک آدم بخواند به همین انگیزه به درست بودن جمله ها کاربردی عنایت می دهد همینطور در شرایطی که شما واژه کلیدی رابیش از حد در تارنما خویش تکرار فرمایید خیر فقط به seo وب سایت خویش کمکی نکرده اید بلکه به آن نیز جراحت رسانده اید. پس سود می گیریم استعمال از بیبش از حد کلمه ها کلیدی ، ساخت‌و‌ساز جمله‌ها بی مفهوم و کلمه ها متفاوت اثر منفی بر درجه وب سایت خواهد داشت.

مقصود از ساخت الگوریتم مرغ مگسخوار این میباشد که روبات بتواند مفهوم و مفهومی عبارتی را که مخاطب کاوش کرده را دریابد و و بر طبق مفهوم آن به کاوش بپردازد. در این‌حالت نیازی وجود ندارد عینا کلمه و واژه کلیدی در متن قرار داشته باشد و در‌صورتی‌که مترادف و هم معنی آن و یا این که معنا مربوط به آن در متن مو جود باشد کافیست و می‌تواند برای بهینه سازی تارنما شما مطلوب باشد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 205 تاريخ : چهارشنبه 25 خرداد 1401 ساعت: 14:11


امروزه با توسعه و گسترش تکنولوژی و بازاریابی آنلاین، همه مشاغل جهت پیشرفت آموزش تولید محتوا بیزنس خویش در رقابت برای چشم شدن می‌باشند. نوآوری و ارائه یک محتوای کار کشته مهم ترین دلیل برای برد و جذب استفاده کننده بیشتر میباشد. تحلیل‌ها نماد می دهد، اشخاص جذب تازه آوری ها و ابتکار‌ها می‌شوند. از این رو با دقت به مقصود تان، و آشنایی از نیاز مخاطبانتان، می بایست محتوایی ایجاد نمایید که بسیار خلاقانه باشد. محتوای گرافیکی یکی‌از اشکال ایجاد محتوای امروزی، جالب و کاربر پسند میباشد.

محتوای گرافیکی چیست؟
قبل از آنکه محتوای گرافیکی را تفصیل دهیم، بد وجود ندارد بدانیم گرافیک چیست. گرافیک جزو پایین شاخه‌های هنر پیاده سازی و نگارگری میباشد. در واقع گرافیک به تنهایی تلفیی از ابداع و یکسری هنر متفاوت میباشد. گرافیک به راحتی با بازی رنگ و ترسیم، طرح هایی جادویی و اطمینان نکردنی اخلاق و رفتار میکند. هر مورد از این طرح ها مقصود طراح را به نیکی ( حتی به طور غیر بدون واسطه) به مخاطبان القا می نماید. از این رو محتوای گرافیکی یک ایده کارگشا در صنعت بازاریابی میباشد.

محتوای گرافیکی در واقعیت یک طرح گرافیکی میباشد که با شمایل منحصر به خویش مقصود شمارا به استفاده کننده معرفی میکند. گونه های محتوای گرافیکی را در بنرهای تبلیغاتی، مجسمه های درون پارکها، بعضا از دیوارنویسی ها و تصویرهایی که روی دیوارهای بزرگ راه ها ساخت و ساز گردیده چشم اید. شاید برخی از آنان را به راحتی آنالیز کردید البته بعضی از آنان شمارا بدون چاره به پندار کرده باشند. جذابیت گرافیک به همین میباشد که ذهن را به بحران بکشاند.

همین خصوصیت منجر گردیده تا تحت عنوان یک ایجاد محتوای توانمند در اینترنت استعمال شود. داده های عددی نماد میدهد که تصاویر و صوت بیشتر از متن‌ها در ذهن اشخاص باقی میمانند. هر چقدر طرح شما جالب‌خیس باشد، ماندگاری آن در ذهن مخاطبان بیشتر میباشد. از این رو حتما یک محتوای گرافیک پایه و جالب قادر است به راحتی استفاده کننده را جذب کرده و تا ابد در ذهن وی باقی بماند.

اشکال محتوای گرافیکی
عکس نوشته
خط و ترسیم
پیاده سازی لوگو
انفوگرافیک
اسکرین‌شات
استیکر
موشن گرافی
ساخت محتوای گرافیکی چه تاثیری در توسعه و گسترش تجارت خواهد داشت؟
در بازاریابی و فروش، سرعت و مهارت در جذب کاربر بسیار اساسی میباشد و بها حیاتی برای تجارت داراست.  به خصوص در معاش شهری مدرن، اشخاص به قدری سرگرم مشغله ها میباشند که به رنج نسبت به یک فرایند روزانه عکس العمل آرم می دهند. خویش شما ممکن میباشد بارها از یک بزرگراه رد گردید البته متوجه دیوارها و نگارگری ها نباشید. یا این که  بارها سایتهای متفاوت را برانداز کرده باشید البته متوجه مطالب خاصی نشده باشید. ناگهان یک طرح و ایده خاص، یا این که رنگ خاص نگاه شمارا جذب نماید. گاها اصلی وجود ندارد عنایت آن طرح چقدر باشد. اساسی این میباشد که یک محتوای گرافیکی شما‌را حتی برای یکسری لحظه جذب نموده است. این مسئله در بازاریابی بسیار التفات دارااست.

در بازاریابی آنلاین، صاحبان تجارت مستقیما با مخاطبان خویش رو در رو نمیشوند. همین قضیه شغل را برای بازاریابی طاقت فرسا خیس می نماید.  همین مورد شغل را برای آن‌ها نقص‌ می نماید. البته یک ایده خلاقانه و محتوای گرافیکی حاذق می تواند شایسته ترین فیض را برای آن تجارت آنلاین، به ارمغان بیاورد. ممکن میباشد محتوای ساخت و ساز گردیده به حدی گیرا و دیدنی باشد که مخاطبان گذری اینترنتی را هم جذب کرده و از آن ها نیز یک مشتری بهتر بسازد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 127 تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 ساعت: 15:31


تا اینجای عمل، جواب کلی سؤالات اولِ مقاله را باهم دیدیم. البته برای این آموزش تولید محتوا که اثر اندازه بیزنس بر بهینه سازی برایتان پر‌نور خیس خواهد شد، در پی این اثر را در حصول و شغل های خرد، میانگین و والا، به تفکیک رسیدگی می‌کنیم.

۱/ تجارت های خرد
کسب و کار های خرد در اکثر مورد ها دارایی بسیار محدودی دارا‌هستند که برای هر قسمت خرد آن هم می بایست طراحی برنامه داشته باشند. به جهت همین محدودیت ها، بخش اعظمی از صاحبان حصول و شغل های خرد، امیدی بدین که به درجه های رفیعتر گوگل برسند ندارند؛ البته این حتماً یک ذهنیت غلط میباشد!

در دنیای seo، اینطور وجود ندارد که وب سایت های بلندمرتبه باهم رقابت نمایند و وب سایت های خرد باهم. در مقابل چیزی که رخداد می‌افتد این میباشد که همگی تارنما ها، سوای وسعتشان، باهم و در کنار هم رقابت می نمایند. به این ترتیب تارنما خرد شما با یک سئوی بهتر و فکرشده قادر است به راحتی از وب سایت های بزرگی که بهینه سازی را دست‌کم می‌گیرند، پیشی بگیرد (زیر خیس دو کسب و کار A و B را باهم مقایسه میکنیم تا این فرمان خوب برایتان جا بیفتد).

البته سفارش ما برای حصول و شغل های خرد، با محدودیت دارایی چیست؟ این که به سراغ استراتژی های بی نقص بهینه سازی نروند؛ در ازای یک یا این که دو استراتژی را آغاز کرده و روی به عبارتی تمرکز نمایند. مثل: استراتژی محتوا، استراتژی اخذ بک لینک و پیوند (با طرز هایی مثل فعال‌ساز‌ی کمپین های رپورتاژ) و … .

نکته: در‌حالتی که نمی دانید که کدام استراتژی ها میتوانند برای تجارت خرد شما در حق تقدم باشند، میتوانید از سرویس ها مشورت کردن بهینه سازی ریراکو استعمال نمائید.

seo در گونه های کسب و کار های خرد
تجارت های خرد به دو نصیب تقسیم میشوند:

کسب و کار هایی مثل کمپانی، سازمان، دکان، دانشسرا و … که به طور فیزیکی سرگرم شغل می باشند.
کسب و کار هایی که در فضای فیزیکی عمل خاصی ندارند.
۱-seo برای استحصال و شغل های خرد دارنده فضای فیزیکی:
درباره‌ی این نوع دستیابی و امور، سئوی محلی قادر است یک ایده طلایی باشد. زیرا این تجارت تنها خواستار جذب مشتری به وب سایت خویش وجود ندارد؛ بلکه نیاز داراست مشتریان با مغازه (یا این که دانش سرا یا این که …) فیزیکی آن هم آشنا شوند. پس می‌تواند با تکنیک های سئوی محلی (Local سئو)، بیزنس خویش را به عده ای که در حوالی های وی میباشند بشناساند.

سود گیری از GOOGLE MY BUSINESS


به کارگیری از ابزارهایی مانند Google My Business برای ارتقای سئوی محلی، می‌تواند سکوی پرتابی برای دستیابی و شغل های نو کاری که محلی فیزیکی دارا هستند باشد. این خدمت، دستیابی و امور را به طور محلی به مشتریان بالقوه آن ها معرفی می نماید. کافیست یک حساب در‌این خدمت بسازید و داده ها حالت جغرافیای، ساعت کاری و تصاویر خویش را وارد فرمائید تا علاوه بر اضافه شدن به Google Map، به مشتریانی که در نزدیکی شما میباشند معرفی گردید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 245 تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 ساعت: 14:11


مسلماً جمله ها بالا و جملاتی مشابه به‌این‌ها را زیاد شنیده‌اید، البته شاید به آموزش تولید محتوا چرایی آن ها تفکر نکرده باشید. یا این که به هیچ وجهً بگویید، این گزاره‌های کلیشه‌ای مملو از اغراق میباشند، روایت را بیشتراز حد بزرگش کردند. یک محتوای بی آلایش که‌این کلام‌ها را ندارد. خب مهیا باشید زیرا قرار میباشد درین نوشته‌ی علمی فکرتان نسبت به محتوا عوض گردد و بازاریابی محتوا، کلید مهم توفیق در استخراج‌و‌فعالیت شما بشود!

در‌این نوشته‌ی علمی مورد ها پایین را تحقیق میکنیم:

بازاریابی محتوا چیست؟
بازاریابی محتوا به چه دردی می خورد و چرا انقدر اصلی میباشد؟
چندین نوع محتوا داریم؟
 چه طور بازاریابی محتوا را اجرا دهیم؟
در صورتی موافق باشید، برویم راز اصل مقاله و با تمجید بازاریابی محتوا سوژه امروز را آغاز کنیم.

 

بازاریابی محتوا چیست؟
تمجید بازاریابی محتوا در یک خط و دو خط نمی‌گنجد، زیرا گفت و گو کامل و جذابی دارااست؛ اما موقتیً برای افرادی که دنبال یک تمجید خلاصه می باشند، Hubspot تعریف‌و‌تمجید پایین را ارائه می‌نماید:

بازاریابی محتوا بخشی از استراتژی بازاریابی و توسعه و گسترش استحصال‌وکار میباشد که بر ساخت‌و‌ساز و توزیع محتوای با ارزش، مرتبط و یک‌پارچه تمرکز دارااست. مقصود بازاریابی محتوا، جذب کاربر تازه و مراقبت کاربر‌های پیشین میباشد تا در غایت آنان را به سمت مبادرت‌های سودآور هدایت نماید.

در حالتی که اعتنا کرده باشید در تعریف و تمجید بالا دو نکته وجود دارااست.

یک‌توشه دیگر دو خط نخستین تعریف و تمجید را بخوانید البته این توشه واژه باارزش و مرتبط را حذف فرمایید. این دو کلمه و واژه دقیقاً تفاوت بازاریابی محتوا با بقیه داده ها بی سود‌ای که کمپانی‌ها با آنان تلاش می‌نمایند محصولشان را بفروشند را علامت میدهد.

نکته دوم این میباشد که در بازاریابی محتوا کلیه چیز برای استفاده کننده میباشد، این‌که چه چیزی برای وی گرانبها میباشد و چه طور می‌قدرت به وی امداد کرد. یعنی بایستی ببینیم استفاده کننده دنبال چه اطلاعاتی میباشد و ما اولی نفری باشیم که شایسته ترین محتوا را در اختیارش می گذاریم.
تلاش کردیم بازاریابی محتوا را خیلی معمولی و بدون نقص برای شما توضیح دهیم، البته دیدن کلیپ ذیل درک این زمینه را برای شما راحت‌خیس هم می‌نماید.


در بازاریابی محتوا محتوای باارزش و جالب ایجاد می کنید تا متکی بودن استفاده کننده را جلب ‌نمایید و کاری م‌فرمایید که استفاده کننده شما‌را دنبال نماید و در غایت به تولیدات و سرویس ها شما عشق و علاقه‌مند گردد.

خوب میباشد بدانید که امروز، مشتری‌ها از شما پشت گرمی میخرند، خیر مال و محتوا قادر است یک برهان اساسی برای ساختن این اتکا باشد. بدین ترتیب شما برای ساخت رابطه با مخاطبان خویش نیاز به یک محتوای بهتر دارید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 93 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 13:34


چرا بخش اعظمی از وبسایت های فروشگاهی بلاگ دارا‌هستند؟ آیا بدین عامل آموزش تولید محتوا میباشد که صاحبان دکان های آنلاین تایپ کردن مقاله ها را دوست دارا‌هستند؟ یا این که شاید وقت متعددی دارا‌هستند؟ مطمئنا خیر ، اگرچه بلاگ نویسی و تایپ کردن پست خیلی مشغول کننده میباشد، البته به غیر از سرگرمی یک استراتژی بازاریابی و برای استراتژی بهینه سازی خوب میباشد. و به همین عامل، صاحبان وبسایت های فروشگاهی یک وب لاگ برای وب سایت در حیث می‌گیرند ،در پست در انجمن اینترنت، توضیح خواهم بخشید که چرا وب لاگ نویسی یک استراتژی بازاریابی و برای seo وب سایت بهتر میباشد.

چرا بایستی یک بلاگ در وب سایت فروشگاهی داشته باشیم؟
مخاطبان خویش را راجع به تولید ها خویش مطلع فرمائید
بلاگ نویسی یک منش بهتر برای آگهی به مخاطبان درخصوص محصول ها شما میباشد. در یک پست از وب لاگ، میتوانید طرز به کارگیری از یک مال را نشانه دهید و چرا بایستی عموم آن را بخرند. همینطور میتوانید به مخاطبان خویش درباره خویش و شرکتتان بگویید. و شما می‌توانید ماجرا تولیدات خویش را از بینش خودتان بگویید.از جمله، در‌حالتی که در وبسایت خویش جامه نوپا می فروشید، وبلاگی درباره خردسالان و مد خردسال ها ایده خیر و خوبی میباشد.

در بالای ذهن کاربر می مانید
در شرایطی‌که به صورت منظم در وب لاگ پست و مقاله‌ها می نویسید و پست های وب لاگ خویش را در شبکه های مردمی به اشتراک میگذارید، در ذهن مخاطبان خویش باقی خواهید ماند. شما میخواهید مخاطبان شمارا به خیال و خاطر بسپارند، حتی هنگامی که اینک قصد خرید چیزی را ندارند. برای مثال، در‌صورتی‌که یک بازدیدکننده با یک کدام از پست های شما درباره‌ی شیوه جامه پوشیدن کودک ها در یک روز گرم مواجه خواهد شد، این بازدیدکننده ممکن میباشد فورا مایل به خرید جامه نو برای فرزندان خویش نباشد. البته، آن ها با شما و وب سایت فروشگاهی شما از روش آن پست شما آشنا شدند. براین اساس، این شانس را ارتقاء می دهد که عموم هنگامی به خرقه‌های جدید برای فرزندانشان نیاز دارا‌هستند، درباره فروشگاه اینترنتی شما درنگ نمایند.

وب لاگ نویسی یک استراتژی خوب برای بهینه سازی میباشد
نگهداری وب لاگ به seo تارنما نیز یاری می نماید. هر توشه که یک پست تازه برای وب لاگ می نویسید، محتوای نو ای را اضافه میکنید که گوگل آن را دوست داراست. افزون بر آن، محافظت یک وب لاگ به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که آغاز به تایپ کردن محتوای مربوط به لغات کلیدی نمایید که میخواهید برای آنان درجه بگیرید در گوگل مرتبه بندی فرمایید.

نکات کاربردی برای فعال‌ساز‌ی یک بلاگ در تارنما فروشگاهی
راجع به چه چیزی بلاگ بزنیم؟
شما می‌توانید در زمینه ی گونه های مطالب در بلاگ خویش بنویسید، ولی مطمئن گردید که آغاز در امر کلمه ها کلیدی به خیر و خوبی تفحص فرمایید. شما می بایست بدانید که میخواهید برای چه عباراتی در مرتبه بندی قرار بگیرید. این کلمه ها کلیدی می بایست وقتی که شما گزینش میکنید  درباره ی اینکه چه مطلبی در وب لاگ قرار دهید، پیشرو باشند . با این اکنون، یک واژه و کلمه کلیدی هنوز موضوعی وجود ندارد. شما به یک زاویه، یک ماجرا پیرامون اینگونه کلمه و واژه کلیدی نیاز دارید.

یک رویکرد خوب برای ارائه ایده برای پست های وب لاگ، ارجاع و تایپ کردن راجع‌به رویدادهای سرازیر میباشد. به وبسایت های خبری متعدد دقت داشته باشید و پست هایی بنویسید که در آن ایده ها خویش را در زمینه ی خبر‌ها در موضع خویش بگنجانید. رویه دیگر برای ایده به چنگ آوردن این میباشد که از مخاطبان خویش دعوت نمایید تا در بلاگ شما لحاظ بگذارند. ممکن میباشد مدتی ارتفاع بکشد تا آنان را اخذ نمائید، البته می توانید سؤالات یا این که بازخوردهایی اخذ فرمایید که شروعی بهتر برای پست آینده شما می‌باشند.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 153 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 13:57


ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت بالا بسیار عنایت داراست. به این دلیل که آموزش تولید محتوا یک محتوای بی‌چگونگی و یا این که میانگین در هر قضیه‌ای که باشد صرفا وقت و انرژی شمارا خواهد گرفت و از آن بدتر وقت مخاطبان شمارا تلف خواهد کرد. توجه داشته باشید ساخت و ساز محتوای کیفیت خوب بیش تر از هر چیزی استفاده کننده را به سوی تارنما و محصولاتتان جذب می‌نماید.

میباشند اشخاصی که تا به اکنون در موضوع بلاگ نویسی و بازاریابی محتوا کار‌های زیادی را اجرا داده‌اند البته به سود چشمگیری نرسیده‌اند. وقتی که پروسه فعالیت آنها‌را نظارت فرمایید متوجه خواهید شد که محتواهایی که ساخت و ساز کرده‌اند ابدا حرفه ای نبوده و چگونگی مایحتاج را ندارد.

در محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده آن ها مشکلاتی وجود دارااست که مخاطبان ترغیب به تلاوت ادامه مقاله می شوند و همینطور از سایر نصیب‌های تارنما دیدن نخواهند کرد که در غایت تجارت آن ها از مقصود اساسی خویش به دور گردد. با ساخت و ساز محتوای کیفیت بالا و دیدنی خلال جذب کاربر میتوانید بهینه سازی وب سایت خویش را بهبود دهید و در آتی‌ای در حدود اهدافی که برای دستیابی و کارتان مدنظر دارید دست پیدا فرمائید.

درین نوشته ی علمی، کمپانی عجم محتوا تماما همگی نکات ما یحتاج برای تنظیم یک محتوای نفیس را به شما یادگرفتن میدهد. به پیش بینی همگی این مورد ها می‌توانید یک محتوای کیفیت خوب و نفیس را ساخت‌و‌ساز نمایید. اگر که هرگونه سوالی داشتید میتوانید از گروه عجم محتوا باسابقه براق در موضوع سرویس ها ساخت محتوا بپرسید.

خواسته از محتوای باکیفیت چیست؟
تایپ کردن محتوای عالی و با ارزش می تواند یک تعیین باشد. شما می توانید تعیین فرمایید که با صرف یه خرده فرصت و اعتنا، یک محتوای باکیفیت ساخت نمائید و مارک تجاری موفقی داشته باشید و یا این که میتوانید طریق ریلکس‌تری را گزینش فرمایید و محتوایی ضعیف و بی بها ساخت‌و‌ساز فرمائید.

ولی این‌راه، شمارا به جایی نخواهد رساند و فقط وقت، انرژی و منابع‌تان را تلف کرده‌اید. برای بازاریابی محتوا که در غایت موجب ارتقاء درجه وبسایت و همینطور ارتقاء ترافیک وب سایت میگردد، در مرتبه نخستین نیاز به یک محتوای کیفیت خوب برای بلاگ یا این که وب سایت خویش دارید.

 

در واقع درصورتی که یک محتوای اثر گذار و متمایز ساخت و ساز نمائید، موتورهای کاوش به سایت شما یاری می‌نمایند تا در نتیجه ها کاوش بیشتر چشم گردد. در قبال در شرایطی که از محتوای اسکن و تکراری به کارگیری فرمائید، گوگل متوجه گردیده و سایتتان را جریمه میکند. 

به این ترتیب ساخت و ساز محتوای باکیفیت خلال اینکه سبب می گردد یوزرها به وب سایت شما عشق‌مند شوند، موجب میگردد سکو وبسایت شما نیز مقام بهتری را به خویش تخصیص دهد. شاید ساخت و ساز یک محتوا بی آلایش به لحاظ رسد، البته همین شیوه به ظواهر معمولی می تواند روی تجارت و بیزنس شما اثر بسیار مثبتی داشته باشد.

دقت داشته باشید تداوم در محافظت چگونگی محتوا یکی فاکتورهای ضروری در ساخت‌و‌ساز محتوای باکیفیت میباشد. از آنجایی که ایفا ساخت محتوا از مهم ترین عنصرها نرم‌افزار محتوایی در هر دستیابی و کاری به حساب آورده می شود، براین اساس هر استخراج و کاری برای پیروز شدن نیاز به به ساخت محتوای کیفیت بالا، آپ دیت، باصرفه گردیده و منظم دارااست.

دقت داشته باشید که ضمن چگونگی، شما بایستی بر روی seo محتوا نیز تمرکز نمائید تا بتوانید سکو‌های بهتری دستیابی فرمایید. قابلیت و امکان داراست شما برای تارنما‌های گوناگون با موضوعات مختلف همانند اشکال دستیابی و امور، سرگرمی، فردی و … محتوا ساخت‌و‌ساز نمایید اما نکته قابل توجه این میباشد که‌این عمل را به شایسته ترین نحو اجرا دهید.

بیش خیس بخوانید:  یادگرفتن ساخت محتوا
چرا به محتوای باکیفیت نیاز داریم؟
شاید برایتان سؤال پیش بیاید که به هیچ وجه چرا به ساخت‌و‌ساز محتوا نیاز داریم؟ برای جواب به‌این سؤال می بایست بگوییم شما برای اینکه با مخاطبان و مشتریان خویش راجع‌به باشید، می بایست به آن ها محتوایی ارائه دهید که از روش آن بتوانند با تولیدها، سرویس ها و برندتان آشنا شوند.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 196 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 14:03


موتورهای جست‌وجو خدمت‌دهنده می باشند و یوزرها مشتریان آن ها محسوب آموزش تولید محتوا میگردند. هر هر که محصول و سرویس ها ارائه می دهد، مسلما می خواهد مشتریان بیشتری جذب نماید. موتورهای جست‌وجو هم همین غرض را دارا هستند و مدام درپی این می باشند که شایسته ترین محتوا را برای مخاطبان خویش به اکران بگذارند. این جا شایسته ترین یعنی مرتبط‌ترین؛ یعنی مخاطب با گاز و در کمترین فرصت چیزی را که می خواهد پیدا نماید.

برهان این که گوگل اینک دوستداشتنی‌ترین موتور جست‌وجو در دنیا به حساب میآید، این میباشد که الگوریتم‌های آن روز آپدیت باذکاوت‌خیس می گردند و مرتبط‌ترین نتیجه ها را در دست یوزرها می گذارند. این محتوا ممکن میباشد هر چیزی باشد: فیلم، عکس، نوشته‌ی‌علمی‌های آموزشی و … .

اثر محتوا بر seo از همین نکته معین می شود: باصرفه‌سازی برای گوگل یعنی به الگوریتم‌ها بفهمانیم شایسته ترین محتوا را در یک کوئری خاص ساخت کرده‌ایم؛ محتوایی که میتواند یوزرها را راضی نگه دارااست.

بیشتر بخوانید :  نکات بهینه سازی در ساخت‌و‌ساز محتوا
اثر محتوا بر seo چیست؟
مقصود آخری تمامی سرچ‌ها، وصال به محتوای مطلوب میباشد. در شرایطی‌که محتوایی نباشد، گوگل چه چیزی را در نتیجه ها نماد دهد!؟ یا این که در‌صورتی‌که یک تارنما فارغ از محتوا حتی‌در درجه یک هم قرار بگیرد، کدام کاربری به سراغ آن خواهد رفت!؟ راجع‌به محتوای بی‌چگونگی نیز احوال به همین صورت میباشد: حتی در حالتی‌که در درجه یک هم قرار بگیرد، نمی‌تواند یوزرها را جذب نماید. این کلید اساسی برای فهم و شعور اثر محتوا بر seo به شمار می‌رود.

 

چه طور محتوای باصرفه ساخت‌و‌ساز کنیم؟
گوگل دائما الگوریتم‌های خویش را آپ دیت می‌نماید و افزایش میدهد. هر الگوریتم مسئول یک فعالیت میباشد، سایت‌ها را از بعدها خاصی پژوهش می‌نماید و برای کشف کردن شایسته ترین حاصل، معیارهایی دارااست. با وجود این معیارها می توانید محتوای وبسایت خویش را با صرفه فرمایید. با صرفه‌سازی محتوا، بهینه سازی نویسی یا این که ایجاد محتوای بهینه سازی بیس یعنی محتوایی ایجاد نمایید که چگونگی آن برای موتورهای جست‌وجو قابل فهم باشد. همگام با این آپدیت رسانی‌ها، خالقان محتوا نیز نحوه‌های خویش را آپدیت می‌نمایند تا انطباق بیشتری با معیارهای موتورهای جست‌وجو داشته باشد. تکنیک‌های تحت می توانند در اثر محتوا بر seo را بیشتر نمایند:

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 83 تاريخ : چهارشنبه 18 خرداد 1401 ساعت: 16:33


ساخت و ساز محتوا و دلایل به کارگیری از آن
این که محتوای شما چه عملکردی  در وبسایتتان داراست بسیار اساسی آموزش تولید محتوا می باشد، ولی اکثری از شرکتها و تارنما‌ها در داشتن محتوایی باارزش و اثر گذار نقص‌ دارا‌هستند. آنچه که در سایت شماست میتواند او‌لین تصور مشتری در طی بازدید از تارنما شما باشد و شاید هم فقط تصور...
شما زمانی برای استحصال و کارتان یک سایتی را پیاده سازی می‌کنید. حتما به محتوایی نیاز دارااست که می بایست  ایجاد خواهد شد که‌این ساخت محتوا می بایست به وسیله یک تالیف کننده ی دارای تخصص و بهینه سازی فعالیت صورت پذیرد. وبسایت فارغ از محتوا مثل یک کاغذ سپید با تعدادی گونه های در فضا برگه میباشد که مخاطب با ورود به سایت شما هیچ انگیزهی برای ماندن ندارد و از ورقه تارنما شما بیرون میگردد.

 

ساخت و ساز محتوا چیست؟

محتوایی که ایجاد می کنیم نباید ازموضوع وب سایت خارج باشد، می بایست در به عبارتی مسئله توضیحی موءثر، مختصر و بدون نقص بدهد، یعنی می بایست تک تک داده ها و تجهیزات مال یا این که مال متبوع را اکران دهیم تا مخاطب با دیدن محتوای خلق و خوی گردیده بفهمد که فرآورده ساخت گردیده چه خصوصیت های دارااست و آیا نیازش را پشتیبانی میکند.
بخش اعظمی از صاحبان مشاغل و بیزنس‌ها هنوز به ساخت‌و‌ساز محتوا اتکا ندارند چون قیمت و رده آن را نمی‌دانند. در عین حالا نمی‌دانند چه گونه می بایست با مشتری رابطه برقرار نمایند. این نکته را مدام به خاطر داشته باشید که پشت گرمی سبب ساز فروش می‌گردد، پشت گرمی هم با برقراری رابطه زیاد با مشتری به وجود میاید که شما می توانید این رابطه را با ساخت‌و‌ساز محتوا بدست آورید.

ساخت محتوا، راهی برای رابطه با مشتری
شما در طرز مسقیم یا این که حضوری با زمان پاره ای که در چنگ دارید نمی‌توانید به خیر در مورد محصولاتتان به مشتریان اطاعات دهید و سطح دوراندیشی استفاده کننده را نسبت به تولیدات بالا ببرید و حتی به آنها امداد فرمائید که چندین محصول را به نیکی با یکدیگر مقایسه نمایند، همینطور زمانی متعددی را نمی توانید برای هرمورد از مشتریان قرار دهید. البته با تایپ کردن محتوا در زمینه ی فرآورده و قرار دادن در شیت تارنما میتوانید هم‌زمان به کلیه یوزرها داده ها مایحتاج را بدهید تا یوزرها با قرائت مطالب، توان گزینش پیدا نمایند و خرید خویش را اجرا دهد.


 


اشکال ساخت و ساز محتوا
ایجاد محتوای متنی 

ساخت و ساز محتوای ویدئویی

ساخت‌و‌ساز محتوای گرافیکی

ساخت و ساز محتوا در شبکه‌های‌عمومی

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 163 تاريخ : سه شنبه 17 خرداد 1401 ساعت: 13:39


آیا میخواهید شیوه اعمال درست کیورد ریسرچ را حافظه بگیرید؟ آموزش تولید محتوا یا این که شاید هم جزء آن تیم از کسانی می باشید که نمی دانند بایستی روی چه کلماتی عمل نمایند. در خصوص زمینه کیورد ریسرچ هزاران پرسش گوناگون وجود دارااست و یک کدام از مهمترین زوایای فرایند بهینه سازی به‌حساب می‌آید. همینطور جاری ساختن درست کیورد ریسرچ، فعالیت نسبتا رنج هم به‌حساب می‌آید. به همین خیال و خاطر درین نوشته‌ی‌علمی از ژاکت قصد داریم به تمامی چیز درباره کیورد ریسرچ بپردازیم. تا پایان با ما یاور باشید.

مراد از استیناف واژه و کلمه کلیدی چیست؟
کیورد ریسرچ یک فرایند اثبات برای مجموع سئوکارها میباشد. در زمان سال های پیشین، طرز جاری ساختن بهینه سازی دستخوش تغییرات متعددی گردیده‌است البته در حین همه همین سال ها کیورد ریسرچ مدام یکی‌از قسمت های اساسی این روند بوده میباشد.

کیورد ریسرچ به فرایند کاوش و جستن عباراتی گفته میشود که اشخاص در موتورهای کاوش عرضه میکنند تا جواب سوالهای خودشان را پیدا نمایند.

معمولا سئوکارها از کیورد ریسرچ به کارگیری می نمایند البته ممکن میباشد برای اجرا کار های مرتبط با بازاریابی هم بدین فعالیت نیاز داشته باشید. با کیورد ریسرچ، عبارات کلیدی غرض، محبوبیت آن‌ها، رنج آنان و… به دست می‌آید و میتوانید از این داده ها برای سئو تارنما خودتان به کار گیری نمایید.

با کیورد ریسرچ می‌توانید تنها کوئری هایی را غرض بگیرید که یوزرها شما در موتورهای کاوش به‌دنبال آن میباشند. با اجرا درست کیورد ریسرچ شما میتوانید شل خیس در گوگل رنک بگیرید و استراتژی محتوا و بازاریابی خودتان را به طور درست پیاده سازی فرمایید.

ممکن میباشد شما هم شنیده باشید که گفته میشود استراتژی موتورهای کاوش در زمان ۱۰ سال قبل تغییرات متعددی کرده و عبارات کلیدی به اندازه قبل اصلی نیستند. این مسئله تا حدودی صراحت دارد؛ استعمال از لغت ها کلیدی دقیقی که مخاطب کاوش می نماید به اندازه قبل اصلی وجود ندارد و گوگل بیشتر به مقصود مخاطب از کاوش و اینکه محتوای شما نیاز استفاده کننده را رفع می نماید یا این که نه عنایت میدهد.

ولی این به‌این معنا وجود ندارد که کیورد ریسرچ هیچگونه کاربردی ندارد. با به کار گیری از بازرسی لغات کلیدی شما می‌توانید متوجه گردید که عموم به چه موضوعاتی بیشتر از کلیه عنایت میدهند و موضوعاتی که شما پوشش می دهید تا چه اندازه در میان یوزرها مقصود شما دوستداشتنی می‌باشند. گوگل امروزه بیشتر از لغات کلیدی، به تاپیک عنایت می‌دهد. شما با تفحص لغات کلیدی می‌توانید محتواهایی که جستجوی متعددی دارا‌هستند را پیدا فرمایید و آن‌ها‌را در موضوعات و تاپیک های مختلفی مجموعه بندی فرمایید. آن گاه می‌توانید از این تاپیک ها استعمال نمایید تا در لغات موردنظر خودتان رنک بگیرید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 216 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 13:33


بروزرسانی محتوا برای یک بلاگ یا این که سایت می‌تواند تا حدودی بحران آموزش تولید محتوا برانگیز باشد. این عمل ممکن میباشد یه خرده طاقت فرسا به حیث رسد؛ ولی به هر هم اکنون از آنچه که درنهایت می سازید، حس خوش آیندی خواهید داشت. شاید حذف این مقالات برای شما عمل سادگی نباشد. براین اساس خوب میباشد تصمیم بگیرید که تکلیف پست های کهن شما چیست.

در بهینه سازی وبسایت، تحقیق آن مجموعه از مقالاتی که دارنده محتوا کهن میباشند، التفات بالایی داراست. در‌این نوشته‌ی‌علمی توضیح خواهم اعطا کرد که کدام نوع از محتوا را بایستی نگه داشته و کدام را حذف کرد.

چرا همه محتواها را نمی اقتدار نگه داشت؟

 در یادگرفتن seo محتوا میاموزیم که حتی چنانچه محتواهای وبسایت شما فوق العاده باشند، گشوده هم نیاز به پاک سازی آن‌ها خواهید داشت. در شکل رعایت نکردن این نکته قابل توجه در ایجاد محتوا تارنما، شانس خویش برای ارتقاء رنک در گوگل را از دست می دهید. همان گونه که میدانید، گوگل از در بین یک‌سری مورد شبیه، فقط یک یا این که دو سود برای سوال ها را نشانه می‌دهد. براین اساس، شما وقتی به سه سود ی نخستین گوگل دست پیدا خواهید کرد که در مسئله کاری خویش از رده بالایی بهره مند گردید.

فرض نمایید که شما سه نوشته‌علمی نوشته اید که بر روی یک تیم از کلمه ها کلیدی شبیه به هم متمرکز میباشند. این وضعیت  در seo محتوا نقص‌ ساخت‌و‌ساز می نماید. این حالت مثل این میباشد که با فرد خودتان برای جایگیری در حاصل اولیه کاوش گوگل رقابت داشته باشید. این کار گوگل را سردرگم خواهد کرد. به همین انگیزه میباشد که نمی توانید شبیه با پستی که تا قبل از این داشته اید٬ ساخت محتوا کرده و آن را به هم اکنون خودش رها فرمایید. در فیض ما یحتاج میباشد در این مورد، مدیر محتوا داشته باشید.

درحال حاضر وقتشه! اینو بخون: یادگرفتن seo: ساخت محتوا برای گوگل – بخش نخستین
سفارش مولف این میباشد که اولیه نوشته ی علمی بالا را خوانده و بعد از آن ادامه این نوشته‌علمی را بخوانید.

بروزرسانی، حذف و یا این که مخلوط کردن؟
3 جنبش وجود دارااست که میتوانید بر روی محتوا سابق خویش اجرا دهید. شما می‌توانید آن را محافظت، حذف و یا این که با محتوای دیگر یکی از فرمائید. مطمئن نیستید چه اقدامی بایستی جاری ساختن دهید؟ کلیه مورد ها نقل شده بستگی به چگونگی محتوا شما داراست.

بروزرسانی محتوای با ارزش
آیا نوشته ی علمی ی کهن شما بها بسیار متعددی دارااست؟ آیا برای seo محتوا آن زحمت متعددی کشیده اید؟ آیا این نوشته‌علمی هنوز برای بیزنس شما کاربرد دارااست؟ محتوای سابق که هنوز هم با سپری شد مجال بها خویش را نگهداری کرده، با‌یقین نباید از سایت حذف خواهد شد. به همین جهت، بروزرسانی محتوا در یادگرفتن seo از عنایت ویژه ای شامل است. در صورتی این محتوا بسیار باارزش میباشد، پس هیچ موقع نباید دربرگیرنده داده ها دیرین باشد. در فیض، این مسئله را مدام بایستی به خویش تذکر کرده تا محتوایی مدام سبز داشته باشید.

seo ساختار وبسایت

 سئو وب سایت به ما میاموزد که محافظت محتوا در وبسایت هزینه بر خواهد بود. مخصوصا در شرایطی‌که درباره یک قضیه شبیه، یک‌سری نوشته‌ی علمی ساخت و ساز کرده باشید. به این ترتیب خوب میباشد برای وب سایت خویش یک‌سری ساختار طرح ریزی گردیده تولید نمایید. نکته ی اصلی این میباشد که هر میزانی که یک پست وبسایت بها و التفات دارااست، شما نیز می بایست به به عبارتی واحد سنجش به آن دقت داشته باشید. به همین سبب ساز، در ساختار طرح ریزی گردیده وبسایت خویش٬ بایستی آن پست با مداقه را فراتر از سایر قرار داده و صفحه های ارزشمند کمتر را با آن پیوند فرمائید. با این نحوه، به گوگل خواهید فهماند که کدام نوشته‌علمی برای شما بها بالاتری دارااست. درضمن، اینک شما همزمان هر دو ورقه را مراقبت نموده اید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 96 تاريخ : پنجشنبه 12 خرداد 1401 ساعت: 15:03


قرن بیست ‌و یک را می‌اقتدار قرن تکنولوژی در حیث گرفت. با رونق به دست آوردن آموزش تولید محتوا کانال ‌ی وب در سال 2000 تغییرات بنیادینی استارت شد که در غایت سبب ساز شد‌ه‌است امروز معاش ما بسیار با نسل ‌های قبل تفاوت داشته باشد. در سال‌های اخیر وب سبک معاش مارا در همگی‌ی جنبه‌ ها تغییر و تحول داده میباشد.

دستیابی ‌و امور و عمل‌ها نیز به واسطه‌ی نفوذ تمامی‌جانبه‌ی این کانال‌ی جهانی در گیر تغییر و تحول گردیده‌اند. در هم اکنون‌ حاضر رقابت بر رمز چشم شدن و جذب کاربر مجازی میباشد. چون نفوذ حرف و محتوا موجب سودرسانی میشود. به همین برهان شاهد رونق دریافت کردن اصطلاحاتی مانند ایجاد محتوا، seo و رئیس محتوایی هستیم. خوشه بندی محتوا، استراتژی جدیدی در بازاریابی محتوایی در اینترنت میباشد که اثرات مثبت قابل توجهی در seo داشته و سبب ارتقا بازدید تارنما میشود. در‌این محتوا در امر این چاره و مزایای آن اطلاعاتی ارائه شود.

معرفی خوشه بندی محتوا یا این که محتوای خوشه‌ای
موتورهای کاوش (مثل گوگل) ساز و امور و الگوریتم های خاصی دارا هستند که از روش آن‌ها، مقام یک تارنما خاص را در شکل جست‌وجوی یوزرها معلوم می‌نمایند.

تعریف و تمجید seo
به گروه اقداماتی که سبب ساز سئو وبسایت برای موتورهای کاوش می گردند، seo یا این که بهینه سازی (Search Engine Optimization) گفته می گردد.
بهینه سازی یا این که سئو مخفف Search Engine Optimization میباشد. در واقع seo وظیفه دارااست محتوا را به شکلی باصرفه‌سازی نماید تا برای بازدیدکنندگان مطلوب باشد. seo کلیدی برای فراهم کردن بازدیدکنندگان بیشتر و توفیق درباره‌ی دنیای مجازی میباشد، به‌ همین انگیزه معمولاً متخصصان ساخت محتوا از تکنیک‌های خاصی برای بالا بردن جايگاه‌ی سئوی محتوا به کار گیری می‌نمایند.

محتوای خوشه‌ای یکی‌از تکنیک‌های seo میباشد که در سال‌های اخیر آیتم اعتنا تولیدکنندگان محتوا قرار گرفته میباشد. این تکنیک می تواند به ‌آسانی بازدید از محتوا را یک سری موازی نماید. در واقع ساز و شغل محتوای خوشه‌ای بسیار بی آلایش میباشد.

خوشه محتوایی (Content Cluster)
 به گروه‌ای از محتواهای یک وب سایت که به طور هدفمند ساخت گردیده و مشتمل بر سه جزء «یک محتوای ردیف»، «یک‌سری محتواهای موضوعی» و «پیوند» میباشند، خوشه محتوایی گفته میشود.
وجه مشترک این محتواها این میباشد که تمامی به یک قضیه بزرگ ‌خیس که به آن محتوای اساس‌ای یا این که محتوای ردیف (Pillar Content) می گویند، قابل اتصال میباشند. در واقع آحاد محتواهای مرتبط وظیفه دارا‌هستند در باب محتوای اساس‌ای داده ها بیشتری را در چنگ خواننده گان قرار دهند. محتوای محور‌ای در ارتباط یک مسئله کلی کلام می‌نماید که معمولاً در باب آن بسیار جست‌ و جو میگردد و به اصطلاح نرخ جست‌وجوی آن واژه و کلمه‌ی کلیدی بالا میباشد. محتواهای مرتبط دیگر داده ها جزئی‌تری در ارتباط محتوای شالوده‌ای را در چنگ خواننده گان قرار میدهند. باطن محتوای مبنا‌ای پیوند‌های زیادی به محتواهای مرتبط داده می گردد و همین دستور کانال‌سازی را ممکن می‌نماید. خوشه‌ بندی محتواها ضمن ارتقا بازدید گروه محتوای شما، ظاهری نظم یافته و منزه نیز به وبسایت می دهد و سبب می‌گردد بازدیدکننده خوب بتواند مطالب موردنظر را پیدا نماید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 85 تاريخ : چهارشنبه 11 خرداد 1401 ساعت: 13:26


در‌این نصیب مهم‌ترین و مهم‌ترین مزایای بهینه سازی وبسایت را معرفی میکنیم آموزش تولید محتوا تا بدانید این مزایا چه نقشی در توسعه و گسترش استخراج‌وکار شما خواهد داشت!

۱. ارتقا درآمد از روش بهینه سازی
رایج‌ترین انتظاری که ما از seo و seo تارنما داریم، ارتقاء درآمد ما از روش وب سایت میباشد که به خیر از پس اعمال این مسئولیت برمی‌آید. به طوریکه درآمد نتیجه ها از وبسایت شما می تواند با شایسته ترین دکان‌های نقاط شهر برابری نماید.

۲. جذب مشتری برای تولیدها و سرویس ها
یکی‌از دیگر از مزایای بهینه سازی سایت این میباشد که، ما خیر فقط قادر خواهیم بود یک فرآورده را به فروش بالا برسانیم، بلکه خواهیم توانست برای همه تولیدها و سرویس ها خودمان، مشتری جذب کنیم و در همه عرصه‌های استحصال‌وکارمان چیره باشیم.

۳. بالا رفتن نرخ تبدیل مخاطب به مشتری
از تفاوت‌های داشتن وب سایت و seo کردن آن با داشتن کانال‌ اجتماعی، این میباشد که استفاده کننده فراهم پیشنهاد و خرید میباشد! زیرا مصرف‌کننده یا این که اصطلاحاً مشتری، هنگامی وارد وبسایت شما می گردد که شم نیاز به تولیدات یا این که سرویس ها شمارا داشته باشد و به قصد خرید آن وارد تارنما شما میگردد.

۴. برندسازی استخراج‌وکار شما
توسط چشم شدن مداوم شما در پیوند‌های نخستین گوگل، شما تبدیل به یک دستیابی‌وکار اسم‌آشنا می شوید. که یوزرها و مخاطبان خیلی شل‌خیس از دیگر رقبا به شما اتکا می‌نمایند. در واقع به امداد بهینه سازی به یک مارک دارای اعتبار تبدیل میشوید.

۵. جلب رضایت مشتری
با بهینه سازی کردن وبسایت خویش می توانید مشتریان رضایتمندتری را داشته باشید. زیرا یوزرها اینترنتی با تجهیزات وبسایت میتوانند در خانه یا این که محل کارشان فارغ از هیچ شتاب‌ای، هم درباره جنس یا این که سرویس ها موردنیازشان بازرسی نمایند و هم با تمرکز بیشتری گزینش کنند.

۶. جذب مشتری از روش مشتری دیگر
هنگامی یک مخاطب یا این که یک مشتری از تولیدات یا این که سرویس ها وبسایت شما راضی باشد، به عبارتی یک نفر تبدیل به بازاریاب ناخودآگاه شما می‌گردد. بطوریکه هر نقطه فردی به متاع یا این که خدمتی شبیه به استحصال‌وکار شما نیاز داشته باشد، با دقت به رضایت فردی خویش، شما‌را به سایرافراد نیز معرفی و تبلیغ می‌نماید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 158 تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 13:46


سئو برای گوشی
دستگاه های کامپیوتر یا این که دسکتاپ صرفا دیوایس ها برای ورود به تارنما نیستند. آموزش تولید محتوا با اعتنا به آنکه یوزرها تلفن همراه روز آپدیت در اکنون ارتقا می‌باشند، وبسایت شما بایستی قابلیت و امکان بار گذاری بر روی گوشی و دیگر دیوایس ها را داشته باشد.

ساخت محتوا
کوشش نمایید محتواهایی ایجاد نمائید که ضمن بهینه سازی اساس، استفاده کننده مبنا نیز باشند. این فعالیت سبب می‌شود تا یوزرها تعامل خیر و خوبی با محتوای وب سایت شما برقرار نمایند. در مجموع همت نمایید محتوای خویش را برای رفع اشتباهات یوزرها خویش ساخت فرمایید.

لینکسازی داخلی
هر محتوایی که در وب سایت خویش لود میکنید همت فرمائید از تعدادی لغات مرتبط که امکان لینک و پیوند دهی به دیگر محتواها را دارا هستند استعمال نمایید. در‌این خصوص میتوانید ۱ تا ۳ لینک و پیوند در هر محتوا به کار گیری نمائید. این لینک و پیوند های داخلی یاری می نمایند تا وب سایت شما بیشتر چشم شوند.

نشان گذاری اسکیما
اسکیماها گروه ای از داده های به نسبت خرد و ساختار یافته ای میباشند که به وسیله مدیران اینترنت نوشته میشوند و سبب ساز میشود موتورهای کاوش سریعتر محتوای شمارا فهم و شعور نمایند. سود آن معرفی بیشتر محتوا به یوزرها خواهد بود. با طرز نماد گذاری اسکیما همه اطلاعات و داده ها راحتتر تجزیه و نظارت می‌شوند.

تگ های اجتماعی
شما میتوانید با اشتراک گذاری محتوای خویش در شبکه‌های‌اجتماعی اشخاص بیشتری را به ورود به تارنما خویش دعوت فرمائید. ارتقا ورود یوزرها سود مثبتی در بهینه سازی وبسایت خواهد داشت. مطمئن گردید کدام کانال اجتماعی بیشترین مخاطب را در حوزه شما داراست و از به عبارتی استعمال فرمائید.

تجربیات کاربری
تکنیک های بهینه سازی می بایست بگونه ای طراحی شوند که شاهد رفتارها و تجربیات مثبت یوزرها باشیم. این یوزرها می‌باشند که عاقبت یک وبسایت را رقم میزنند. هر چقدر مخاطبان شما با کردار خویش سیگنال های مثبتی را به گوگل ارسال نمایند به به عبارتی نسبت وبسایت شما پرورش خواهد کرد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 88 تاريخ : دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت: 14:36


Shailen Lodhia  از EXPRESEOمیگوید مرتبه 1 گوگل سوای داشتن نرخ تبدیل آموزش تولید محتوا مطلوب و فروش بالا در وبسایت بی سود و بی معنا میباشد. هنگامیکه یوزرها پس از کلیک بر روی وب سایت فورا از تارنما بیرون گردیده و تعاملی با وبسایت ندارند شما در وب سایت خویش محتوای بی کیفیتی دارید و یا این که تجربیات کاربری ضعیفی را در تارنما ارائه می دهید. سوای داشتن محتوای مطلوب و تجربیات کاربری مثبت کل کوشش شما برای بهینه سازی کردن یک وبسایت بیهوده و بی سود خواهد بود.

برای سنجش معیار اثر محتوای تارنما بر روی استفاده کننده می قدرت ترازو مراجعه به برگه تماس با ما وب سایت را مرجع قرار بخشید. چون که مراجعین به‌این شیت با وب سایت شما تماس خواهند گرفت.

11- به کارگیری از کانال تجارت خویش برای اخذ بک لینک و پیوند محلی
Steve Schawb  از  Digital Eel کانال بیزنس چیست؟ شما تحت عنوان مدیریت یک بیزنس با عده ای در اکنون معامله و رابطه می باشید این اشخاص برای ساخت و ساز بک لینک و پیوند محلی نقطه آغاز مطلوب می‌باشند. در صورتی نمی دانید که از کجا آغاز فرمائید کافیست محل کار تلفن کمپانی را برداشته و به اسم ها نگاهی بی اندازید. درین دفترچه شما خریداران متاع پایانی، فروشندگان و ساخت کنندگان کالای اول، لیست همکارانی که با شما تعامل تجاری دارا هستند، خبرنامه ها و مجلات محلی که تبلیغات شمارا منتشر کرده اند  را مشاهده می نماید.

شما می‌توانید میان این اشخاص، صاحبان وب سایت هایی را بیابید که برای اخذ بک پیوند بسیار مطلوب هستند.

 

 

 
12- با تصویب وضعیت جرافیایی کمپانی خویش در گوگل از seo محلی فایده ببرید
Skyler Malley  از Firestarter بهینه سازی میگوید که هیچ تاکتیک خاصی برای ارتقا seo وب سایت نیست. شما برای ارتقا بهینه سازی تارنما خویش بایستی تیم ای از کارداران را رعایت فرمایید. البته یک کدام از مهم ترین طرز های بهبود جايگاه تارنما استعمال از seo محلی میباشد. براین اساس وبسایت خویش را در Google My Business تصویب فرمایید. محل کمپانی خویش را در نقشه گوگل درج فرمایید و در پایان در وب سایت خویش نشانی و شماره تلفن خویش را درج فرمائید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 195 تاريخ : يکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت: 13:54


در این مقاله سعی داریم به بهترین روش های تولید محتوای با کیفیت آموزش تولید محتوا اشاره کنیم. برای شروع از شما می خواهیم بهترین وبسایتی که تا کنون به آن مراجعه کرده اید و از محتوای آن حیرت زده شده اید را به خاطر آورید. به نظر شما تولید کنندگان محتوای این سایت چگونه موفق به خلق چنین محتوایی شده اند؟ استراتژی آن ها در تولید محتوای یکپارچه به چه صورت بوده است؟ در ادامه این مبحث به کلیه سوالات شما در خصوص نوشتن محتوای مفید برای وبسایت و فضای مجازی پاسخ خواهیم داد. پس از مطالعه کامل این مقاله با کمک استراتژی ۱۰ مرحله ای که به شما ارائه می شود، قادر به تولید محتوای شگفت انگیز برای وبسایت خود خواهید بود.

تولید محتوای با کیفیت برای وبسایت در ۱۰ مرحله
در این بخش به صورت خلاصه به معرفی ۱۰ مرحله موجود در استراتژي مورد بحث در این مقاله می پردازیم و در ادامه به صورت کامل به معرفی هر بخش و باید ها و نباید های آن اشاره خواهیم کرد.

10 مرحله تولید محتوا برای سایت
10 مرحله تولید محتوا برای سایت


هدف از تولید محتوا، جذب مخاطب و معرفی خدمات ارائه شده توسط یک کسب و کار است؛ لذا چنین محتوایی نیازمند طی نمودن ۱۰ مرحله زیر می باشد تا به اهداف خود جامه عمل بپوشاند:

۱-مشخص کردن هدف محتوای وبسایت

۲-تحقیق در خصوص مخاطبان وبسایت و نیازهای آن ها

۳-اجرای حسابرسی محتوا (website content audit)

۴-در نظر گرفتن رقبا و تولید محتوای برتر و متفاوت

۵-در دسترس قرار دادن محتوا برای مخاطبان

۶-به نمایش گذاشتن تجربه شخصی و تخصص در تولید محتوا

۷-تولید محتوا به زبان مخاطب

۸-بهینه سازی سئو

۹-راهنمایی مخاطبین در خصوص گام های بعدی

۱۰-به روز کردن محتوا و مرتبط بودن متن با سرچ های پر تکرار

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 111 تاريخ : شنبه 7 خرداد 1401 ساعت: 18:11


بارها در نوشته‌علمی های مختلفی که در زمینه‌ی بهینه سازی تارنما آموزش تولید محتوا و ایجاد محتوا برای شما ملازمان عزیز منتشر کرده ایم به‌این مسئله اشاره کرده ایم که یکی‌از تکنیک ها و ابزارهایی که قادر است به شما یاری دهد تا در حاصل موتورهای کاوش و خصوصا در گوگل وبسایت خویش را در بالاترین صفحه های ببینید ایجاد محتوای عالی است.

برایتان تیتر کردیم که برای داشتن محتوای بهتر و بدست آوردن جايگاه بالا در گوگل و یک seo وب سایت پیروز چه طور میتوانید محتوای عالی ساخت و ساز نمائید که هم برای گوگل و هم برای مخاطبین تارنما شما جالب و اثر گذار باشد.
{هرچند راضی کردن دو سمت کار ساده ای نیست!}

همانگونه که می‌دانید ساخت محتوا اشکال مختلفی داراست که در نوشته‌ی‌علمی های گذشته درباه ساخت‌و‌ساز محتوای متنی، ایجاد محتوای ویدیوئی، ساخت محتوای تصویری و…. کلام کرده ایم. امروزو در کامل شدن معرفی گونه های محتواها می‌خواهیم درباره ساخت محتوای صوتی اطلاعاتی را در چنگ شما عزیزان در اختیار بگذاریم.


گونه های ساخت‌و‌ساز محتوا

ساخت و ساز محتوای صوتی
در حالتی‌که در دنیای مجازی و در تارنما ها و شبکه‌های‌مردمی گوناگون گشتی زده باشید بی شک با محتواهای صوتی عکس العمل داشته اید.

امروزه ایجاد محتوای صوتی نسبت به قبلی بسیار شد‌ه‌است و دارنده محبوبیت بخش اعظمی در بین محتواهای متعدد است.

محتوای پادکست که به عبارتی محتوای صوتی است دیگر نیازی ندارد که شما برای قرائت و بدست آوردن داده ها در تارنما مقاله متبوع را بالا و تحت نمایید و به پژوهش آن بپردازید. شما فقط با گوش کردن به آن محتوا می‌توانید به سوالاتی که در جستجوی جواب آن‌ها می‌باشید دسترسی پیدا فرمائید. با این طرز یادگیری برای شما عمیق خیس و شادی بخش خیس شود.

ساخت‌و‌ساز محتوای صوتی در بعد از ظهر حاضر یکی‌از دوست داستنی ترین محتواهای ساخت و ساز گردیده در کانال های مجازی و اجتماعی است.{خصوصا اینستاگرام} از سال 2004 میلادی به آنگاه این نوع از ایجاد محتوا از سوی مخاطبین و یوزرها وبسایت ها با استقبال بسیار نیکی مواجه گردیده‌است.

استدلال محبوبیت محتواهای صوتی این میباشد که به خیال مشغله های اکثری که امروز کلیه ما با آن‌ها سرگرم میباشیم دیگر هنگامی برای اینکه بخواهیم به خواند محتواهای متنی تخصیص دهیم را نداریم و در سود ترجیح میدهیم برای بالا بردن داده ها همگانی و فردی خویش از محتواهای صوتی که حتی‌در ارتفاع مسیر تا دفتر و منزل هم قادر خواهیم بود آن‌ها‌را در دست داشته باشیم بپردازیم.

شما در تارنما های خویش برای اینکه بتوانید مراحل بهینه سازی تارنما خویش را بهبود بخشیده و ترازو ترافیک وبسایت را نیز ارتقاء دهید می‌توانید در کنار محتواهایی که ساخت می‌کنید از محتوای صوتی نیز به کارگیری نمائید.

با امداد پوشه های صوتی می‌توانید معنا را خیلی زود و در قالبی که برای مخاطبینتان هم دیدنی باشد به گوش آن‌ها برسانید.

منفعت استعمال از محتوای صوتی
با ساخت‌و‌ساز محتوای صوتی میتوانید فرصت یادگیری درباره یک مورد را برای یوزرها و مخاطبین خویش ارتقا دهید و همجنین این قابلیت و امکان را برایشان مهیا آورید تا بتوانند در هر قوانینی که میباشند آنچه را که نیاز دارا هستند بیاموزند و از اتلاف فرصت خویش نیز چلوگیری نمایند.

گوش کردن به محتواهای صوتی منجر می‌گردد که اقتدار تمرکز و مهارت شنیداری در مخاطبین سایت شما ارتقاء پیدا نماید. مخاطبین شما میتوانند با گوش دادن به محتواهای صوتی ساخت گردیده قوه تخیل خویش را نیز بهبود دهند و آنچه را که چهره می‌دهد برای خودشان تصویر نمایند.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 189 تاريخ : پنجشنبه 5 خرداد 1401 ساعت: 13:27